Αποχώρησε ο Arno Menses από τους Subsignal

Οι Subsignal με ανάρτησή τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ανακοίνωσαν την απόφαση του τραγουδιστή Arno Menses να αποχωρήσει από την μπάντα.

Ο τραγουδιστής, και συνιδρυτής των progressive metal συνεχιστών των ιστορικών Sieges Even, όπως επικοινώνησε ο επί δεκαετίες συνοδοιπόρος του Markus Steffen, είχε λάβει καιρό την απόφασή του, κλείνοντας έτσι έναν κύκλο για το λυρικό σχήμα.

Όπως μπορείτε να διαβάσετε και παρακάτω, οι Subsignal, πρόκειται να συνεχίσουν με νέο τραγουδιστή, σε μια νέα εποχή για το σχήμα, με περισσότερες πληροφορίες να αναμένονται το προσεχές χρονικό διάστημα.

Οι Subsignal, από την ίδρυσή τους το 2007 με το ντεμπούτο τους “Beautiful & Monstrous” να κυκλοφορεί δύο χρόνια αργότερα, έχουν κυκλοφορήσει έξι δίσκους, με πιο πρόσφατο το ποιοτικό προ διετίας “A Poetry Of Rain”.

rocking.gr

Related posts

Hvad er det største casino i Danmark? En tur tilbage i tiden

مراجعة تنزيل برنامج 1xbet للايفون وخصائصه المميزة

«ΤΟ ΔΕΚΑ ΤΟ ΚΑΛΟ» KΡΙΝΙΩ ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΚΑΙ ΜΑΡΙΑ ΜΠΕΚΑΤΩΡΟΥ